Güneş Bebek

Geçen haftadan beri Güneş’in sol el ve ayağında hafif düzelme var. Eğer ödem veya radyoterapiye sekonder bir şişme veya alevlenme olduysa tümörde, daha mı çabuk bir düzelme olmalıydı bu ağır doz kortizonla, onu bilemiyoruz.

Radyasyon onkoloğu Uğur Selek, protona bağlı bir alevlenme olabilir dedi. Hacettepe’deki onkologlar Dr. Vats’a yazmışlar, ya bu kemoterapiye bir şans daha verelim, bir kür daha aynısını devam edelim ya da CNU ilaçlarını deneyelim, demişler. Biz Proton’u tecrübe etmediğimiz için bilemiyoruz, ama progresyon olarak değerlendirdik, dediler.
Dr. Nejat Bey de Güneş’i gördü. İyi buldu. Bir de on gün önce görseydi! Kolunu kaldırttı, yürüttü, eğilip kalkmasına baktı. Beyin içi basınç yok dedi. Hafif hafif elimizi de sıkıyor son iki gündür. Bekleyeceğiz, bu sınırlı bir büyüme, ne kaynaklı olduğu ortaya çıkmalı diyor. Ameliyat seçeneği şimdi söz konusu değil. Sonra, gerekirse, elbette, diyor. Her zamanki gibi onu görmek bize çok iyi geliyor. Ne yapıp ne edip umutlanmamızı sağlıyor. Zaten “Anatomy of Hope” kitabını da ona hediye ettik.
Dr. Vats’dan gelecek cevabı bekliyoruz, MR CD’si dün eline geçti.
Bakalım bizi neler bekliyor.
Güneş sadece elimizden tutup yürüyor. Benim moralim bozuluyordu, bizim bebek dediğimiz, kendinden küçükler ona bebek diyince. Kendi kendine bir strateji geliştirdi akıllı kızım. “Ben bebek oldum” diyor. Bebekçe konuşuyor. Huysuzluğu biraz geçti, kortizon yan etkilerinden ishalle boğuşuyor şimdi. Ama keyfinin iyi olması iyi geliyor.
Bugün hava Ankara’da çok güzeldi. ODTÜ’ye gittik, Güray amca ile buluştuk. Yuva’nın parkında oynadılar. Çok neşeliydiler, uyku vakti gelene kadar. Sıla’cığımızı andık. Aslında kimleri ve neleri anmadık ki, İktisat bölümüne park edip, Matematik Bölümü’nün arkasında oynadık.

2 Yorum

Filed under Uncategorized

2 responses to “Güneş Bebek

  1. Canım sizden güzel haberler alınca çok mutlu oluyorum.Yürekten dilediğimiz dualar etkiler inşallah. Sevginin halletmeyeceği hiç birşey yok siz bu kadar severken onu nasıl iyileşmez ki. Sevin ki bütün yaralar iyileşsin boşuna dememişler. Sevgiyle ………………..

  2. Fulya Sen

    Merhaba sevgili Aysegulcum ve Musticim,

    Sizden iyi haberler alacagız , ben daha evel konuştugumuzda da buna inanmıştım şimdi de inanıyorum. Sizinle konuştugum zaman benimde yasadıklarım film gibi gozumun onunde geçmekte, ama inanıyoruz Allah yardım edecek. Guneş sağlığına kavuşacak ve bu gunleri atlatacaksınız. İkinizi liseden hatırlıyorum 2 guzel zarif iyi yürekli insan, guzel kızlarınızda sizin gibidir…Dualarım , kalbim sizlerle..Her zaman yanınızdayım.

Yorum bırakın